درباره ما

گروه صنعتی نفیس نور در سال 89 با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با تاسیس شرکت صنایع اولدوز نور غرب آغاز به کار کرد. همگام با سرعت پیشرفت تکنولوژی در دانش تولید منابع روشنایی و نیازهای موجود در بازار روشنایی ایران، هدفگذاری گروه صنعتی نفیس نور ابتدا تمرکز بر تحقیق و توسعه محصولات روشنایی تعریف شد. دغدغه افزایش سطح کیفی سلامت و بهداشت جامعه نفیس نور را برآن داشت که با بهره گیری از تجارب ارزشمند تیم خود در زمینه طراحی و تولید محصولات نوین، آخرین فناوری روشنایی موجود در دنیا, LED را به کشور وارد و از ابتدا مهندسان نفیس نور زمینه های بومی سازی تولید انبوه با کیفیت و اقتصادی انواع محصولات LED را دنبال کردند.
با تلاش های شبانه روزی مهندسان و صنعتگران ایرانی، نفیس نور توانسته است در شرکت های تابعه خود با عمق بخشیدن به تولید لامپ، پنل و چراغ های LED با کیفیت جهانی، به تولید کننده قطعات مختلف این محصولات تبدیل شده و بخش چشمگیری از نیازهای بازار داخلی را تامین کند. این امر علاوه بر تقویت باور ” ما می توانیم” موجب جلوگیری از خروج ارز، به کارگیری مهندسان و کارگران ایرانی در کارخانه های نفیس نور شده است.
ما مطمئنیم با حمایت هم میهنان عزیز، همچون گذشته خواهیم توانست برای خودکفایی و استقلال ایران عزیزمان و بهره مندی مردم ایران زمین از فناوری های به روز دنیا در زندگی روزمره خود، گام های بلندی در مسیر پر پیچ و خم تولید برداریم.
هم اکنون این واحد صنعتی با بهره گیری از نیروی جوان، توانمند و متخصص و به کارگیری ماشین آلات پیشرفته و همچنین دارا بودن آزمایشگاه آکرودیته محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی با نام تجاری نفیس نور را تولید و به بازار عرضه می نماید.
شرکت صنایع اولدوز نور غرب همگام با فن آوری های نوین جهانی در سال1389 تولید انواع لامپ های LED را آغاز نموده است و در سال 1394 عنوان واحد نمونه استاندار را کسب کرده و در همین سال به عنوان واحد نمونه صنعتی انتخاب شده است و در نظر دارد با بهره مندی از تخصص و تجربه ی تیم بازاریابی و تبلیغات خود، سهم بازار محصولات نفیس نور را بیش از پیش توسعه داده و به منظور ارزآوری برای کشور عزیزمان، حضور موثر در بازارهای خارجی و به ویژه بازار کشورهای آسیای میانه را هدف گذاری نموده است.